Szukaj na tym blogu / Search the blog

czwartek, 29 sierpnia 2013

”Poszukiwania czas zacząć”


Już jutro kolejny raz (a pierwszy w tym roku) jadę odwiedzić AA w Gnieźnie.

Niestety nie miałem możliwości wcześniej tego zrobić. Zimą mi się nie chciało, a połowa roku była wyjątkowo tragiczna dla mnie i mojej żony. W maju pochowaliśmy jej mamę, a po takich wydarzeniach nie miałem jakoś nastroju na „wertowanie” ksiąg parafialnych. 

Później były wakacje i przerwa urlopowa.

No i w końcu udało mi się zarezerwować jutrzejszy dzień.  
Trzymajcie za mnie kciuki, może znajdę coś dziwnego i pokręconego w mojej rodzinie.

W połowie września czeka mnie jeszcze wizyta w AAP. Tam ruszam z drugą linią, o której będę informował na bieżąco.


1 komentarz:

  1. Trzymam mocno kciuki za powodzenie w poszukiwaniach.
    Kiedy dopadają nas nieuniknione (doskonale o tym wiemy) odejścia bliskich wprowadzają nas w stan trudny , zakłócający "nasz porządek poszukiwawczy".
    Mnie po jakimś czasie jeszcze bardziej to motywuje, by "zdążyć" jeszcze.

    Powodzenia.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń