Szukaj na tym blogu / Search the blog

poniedziałek, 2 września 2013

Najcenniejsza pamiątka

Moją najcenniejszą pamiątką jest książeczka wojskowa
pradziadka Antoniego Wizły.




Jedyne co mnie zastanawia to, że na obu dokumentach jest różny dzień urodzenia pradziadka.
Jest to przekłamanie albo pradziad celowo podał inną datę...

Jedynym wyjściem jest znalezienie aktu urodzenia pradziadka, wtedy będę miał 100% pewność która data jest prawdziwa.
Jak na razie nie udało mi się do takiego aktu dotrzeć.

W księgach parafialnych brak danych o Antonim Wizła, jakby człowiek nie istniał - ciekawa zagadka.
W takim razie zostają mi jedynie Pruskie księgi USC.
Może tam znajdę rozwiązanie.

3 komentarze:

  1. Witam!
    Skąd ja to znam...:D mam parę osób w rodzinie, które mają "różne" daty urodzenia, wiem, że te zmiany były celowe...Piękna pamiątka:) Pozdrawiam i życzę powodzenia w poszukiwaniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. cześć
      Może to być 5 lat, ale może pomogę;
      Antoni; Urodził się w maju 1882 r. W Marianowie
      rodzice; Ojciec: Wawrzyn Wizła, matka: Josefa Czerniak
      źródło; http://szukajwarchiwach.pl/53/1893/0/1/25/skan/medium/OvtkHv1q0vmkhsq69mEDiw
      Proszę wybaczyć tekst, miał tylko tłumacz Google ^^
      Nadal wiele sukcesów i pozdrawiam z Niemiec w Berlinie
      Jean Doe^^ z rodziny Wośkowiak z Gościeszyn

      Usuń