Szukaj na tym blogu / Search the blog

piątek, 16 stycznia 2015

Podsumowanie roku 2014

Rok 2014 zakończyłem w miarę pozytywnie, aczkolwiek nie do końca byłem zadowolony z przebiegu moich poszukiwań.
Szukanie przodków w kolejnych liniach tj. przynajmniej czwartej i piątej jest bardzo utrudnione, ze względu na jakość ksiąg parafialnych jak i sposobu zapisywania informacji przez księży. Dla osoby takiej jak ja czyli mało jeszcze doświadczonej w tej kwestii jest to wielką męczarnią, rozszyfrowanie tego co akurat ksiądz miał na myśli. Drugą sprawą jest zapis w księgach. Zawsze myślałem, że to ja piszę jak ”kura pazurem” ale to co zobaczyłem przerosło moje oczekiwania. Do niektórych ksiąg potrzebny byłby grafolog…..

Także mogę powiedzieć, że rozbudowałem linię żeńską mojej mamy ale to między innymi dzięki informacjom Pana Krzysztofa Raniowskiego, który ponownie wydał swoją książkę „Rody ziemi wolsztyńsko-babimojskiej”  i z aktualizował poprzednio naniesione dane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz