Szukaj na tym blogu / Search the blog

środa, 31 lipca 2013

Kim byli Wiczewscy


Trudno mi samemu to określić. W pierwszym poscie ”Plany mojego taty” napisałem, że mój tata nigdy nie opowiadał o swoim dzieciństwie, bo tak naprawdę nigdy go nie miał.

Nie umiem Wam tego przekazać, bo nie znam szczegółów. Mój tata nie chciał o tym mówić.

Ale z przekazów ustnych pewnej osoby (spokrewnionej w linii prostej) dowiedziałem się że Wiczewscy to byli awanturnicy, kobieciarze i pijacy.

Przykre to jest dla mnie i moich bliskich, że nie mogę się pochwalić przodkami.

Teraz tylko mogę się domyślać jaki był mój dziadek (ojciec mojego taty). I dlaczego tato nie chciał o Nim nic mówić. Po rozwodzie rodziców, wychowywała go samotnie mama…

Wtedy, kiedy tak naprawdę potrzebował Ojca, nigdy go nie było. 


Przykre to ale prawdziwe  :((