Szukaj na tym blogu / Search the blog

środa, 31 lipca 2013

Zgony dzieci u Wiczewskich


Zastanawiałem się nad zgonami trójki dzieci Andrzeja Wiczewskiego.
Pierwszym powodem jaki przyszedł mi do głowy mógł być podeszły wiek Andrzeja ale Łucja i Stanisława urodziły się kiedy ich Ojciec był jeszcze przed 40-tką, natomiast Wacław urodził się kiedy Andrzej miał 52 lata.

Mówi się, że mężczyzna do 40-tki może mieć dzieci. Więc w tym przypadku problem mógł leżeć po stronie partnerki.

Ale przyczyna tych zgonów może być inna. Pomyślałem, że może w tym okresie w Poznaniu pojawiła się jakaś epidemia. Przejrzałem stare informacje i znalazłem taki wpis:


Może to było przyczyną ale również nasza medycyna w tym okresie nie była na takim poziomie jak jest teraz. Mogło dość do jakiegoś zakażenia podczas porodu albo po prostu do zapalenia płuc (w tym okresie było ono śmiertelne).

U tej trójki dzieci nie znalazłem w księgach przyczyny zgonu, więc teraz mogę się tylko zastanawiać nad przyczyną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz